Σεμινάριο ΓΔ - Τίτλος: Κινητοποίηση ατομικών μνημονικών διεργασιών  και γνωστική επάρκεια στις εξετάσεις

Ημερομηνία: 
Τρίτη 29 Ιουν 2021

Αγαπητέ φοιτητή, αγαπητή φοιτήτρια,

Καλώς ήρθες στο εργαστήριο Μνημονικών τεχνικών του Ιουνίου 2021!
    Αν δυσκολεύεσαι στην μελέτη σου,
    Αν χρωστάς αρκετά μαθήματα,
    Αν δυσκολεύεσαι να θυμηθείς αυτά που διαβάζεις,
    Αν δυσκολεύεσαι να ‘’κρατήσεις’’ σημειώσεις
    Αν προβληματίζεσαι τι δεν πάει καλά με τις εξετάσεις σου,
    Έλα στο Μικροομαδικό Διαδραστικό Εργαστήριο Μνημονικών Τεχνικών’’

ποιος το διοργανώνει:   το Γραφείο Διασύνδεσης  ΓΠΑ
πότε:     την Τρίτη 29 Ιουνίου  2021
ώρα:      13:00-15:00

Υπερσύνδεσμος:   https://meet.jit.si/MnimonikesDrossinougpa20212906

ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, μέσω τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον υπερσύνδεσμο https://meet.jit.si/MnimonikesDrossinougpa20212906

 Το σεμινάριο μπορούν να παρακολουθήσουν και φοιτητές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών που φοιτούν στα τμήματα του πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.
 Τίτλος: Κινητοποίηση ατομικών μνημονικών διεργασιών  και γνωστική επάρκεια στις εξετάσεις.

Περίληψη
Το διαδραστικό μικροομαδικό εργαστήριο έχει ως σκοπό  να παρουσιάσει τις μνημονικές τεχνικές αναφορικά με την κινητοποίηση των ατομικών μνημονικών διεργασιών .
Σε θεωρητικό επίπεδο θα συζητήσουμε θέματα για την κινητοποίηση των ατομικών μνημονικών διεργασιών  σύμφωνα με την γνωστική νευυροεπιστήμη και την νοερή απεικόνιση. Ο Kreiman και οι συνεργάτες του ανακάλυψαν μόλις το 2000 απεικονιστικούς νευρώνες (imagery neurons) στον ιππόκαμπο, στην αμυγδαλή, στον κροταφικό λοβό οι οποίοι κινητοποιούνται και αντιδρούν σε ένα οπτικό ερέθισμα μόνο, και όχι σε ένα άλλο, και ακόμη αντιδρούν τόσο στο αντίλημμα ενός αντικειμένου όσο και στο νοερό του είδωλο. Οι εξετάσεις  λοιπόν μπορούν να διεγείρουν, να κινητοποιήσουν τον εγκέφαλο και να τον οδηγήσουν στην γνωστική επάρκεια γεγονός που απεικονίζεται με τις μαγνητικές νευροαπεικονίσεις (2014).
Σε πρακτικό επίπεδο θα εργαστούμε σε ασκήσεις κινητοποίησης ατομικών μνημονικών διεργασιών  και συνειδητοποίησης  της γνωστικής επάρκειας με έμφαση τις εξετάσεις με ορισμένο στόχο που θέτει ο φοιτητής κατά την κινητοποίηση των μνημοτεχνικών λειτουργιών.

Βιβλιογραφική παραπομπή: Ρούσος, Π.,Λ. (2011). Το μοντέλο της εργαζόμενης μνήμης. Στο Γνωστική ψυχολογία, οι βασικές γνωστικές διεργασίες (σσ. 225-229). Αθήνα: Τόπος.
Εισηγήτρια:  Δροσινού-Κορέα Μαρία, Phd στην ψυχολογία, Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, εξωτερική συνεργάτης αρμόδια για την εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη φοιτητών ΑμεΑ και ΑμΕΕΑ στο ΓΔ του Γ.Π.Α
Link : https://meet.jit.si/MnimonikesDrossinougpa20212906