Σεμινάρια στο Digital Marketing

Ημερομηνία: 
Σάββατο 10 Ιουν 2017

Digital Marketing Course

6 10 Ιουνίου 2017

(17:30 – 21:00)

 

To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 18 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

 Απευθύνεται:

  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

 Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

Day 1 (17:30 – 21:00)

  • Digital Marketing & branding
  • Digital Strategy & Planning
  • Social Media Strategy

 

Day 2 (17:30 – 21:00)

  • SEO
  • Digital Content
  • Social Media advertising
  • Email & Mobile Marketing

 

Day 3 (17:30 – 21:00)

  •  Risk Management in Social Media
  • Social Media Marketing for:  (Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)
  • Enterprise Social Networking

 

Day 4 (17:30 – 21:00)

  • Digital Selling Skills
  • SEM
  • Web Analytics
  • Social Media dashboards

 

Day 5 (17:30 – 21:00)

  • Target Audience
  • Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
  • Search & Analyze Competitors 
  • Digital Project (Case Study)

 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου  από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

  • Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
  • Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
  • Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)

 

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 06 -10.06.2017

 

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5294288 και 210-5294203

ή στα e-mail: mc@aua.gr και kkdiareme@aua.gr

 

Εισηγητές :

Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD.
Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδης
Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.

 

Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος:
Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης

Συνημμένα: