Σεμινάρια στο Digital Marketing

Τοποθεσία: 
Ημερομηνία: 
Δευτέρα 10 Ιουλ 2017 έως Σάββατο 15 Ιουλ 2017

To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 24 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

 

Απευθύνεται:

  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

 

Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα.

 

Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

 

Day 1: 10.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Digital Marketing & branding

*Digital Strategy & Planning

*Digital Content

 

Day 2: 11.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Target Audience

*Consumer Buying Decisions (Digital Channels)

*Search & Analyze Competitors 

*Digital Selling Skills     

 

Day 3: 12.07.207 (17:00 – 21:00)

*Internet Basics

*Web Services

*Collaboration tools for small businesses

*Geomarketing

 

Day 4: 13.07.2017 (17:00 – 21:00)

*SEM

*SEO

*Web Analytics

 

Day 5: 14.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Risk Management in Social Media

*Social Media Marketing for:

  (Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)

 

Day 6: 15.07.2017 (10:00 – 14:00)

*Social Media dashboards

*Enterprise Social Networking

*Digital Project (Case Study)

 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου  από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

  • Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
  • Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
  • Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)

 

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 10 -15.07.2017

 

Πληροφορίες στο e-mail: kkdiareme@aua.gr,

και στα τηλέφωνα: 210-5294203 και 210-5294288

 

Εισηγητές :

Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD.

Θεόδωρος Τσιλιγκιρίδης, Καθηγητής ΓΠΑ

Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδης

Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.

 

 

Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος:
Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης

 

 

Συνημμένα: