ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΓΠΑ : Eιδικές αναγνωστικές δυσκολίες και μνημονικές λειτουργίες, με έμφαση την βραχύχρονη μνήμη.

Ημερομηνία: 
Τρίτη 19 Οκτ 2021

Αγαπητέ φοιτητή, αγαπητή φοιτήτρια,  

 

Καλώς ήρθες!  

  • Αν δυσκολεύεσαι στην μελέτη σου,  
  • Αν χρωστάς αρκετά μαθήματα,  
  • Αν δυσκολεύεσαι να θυμηθείς αυτά που διαβάζεις, 
  • Αν προβληματίζεσαι τι δεν πάει καλά με τις εξετάσεις σου,  
  • Έλα στο Μικροομαδικό Διαδραστικό Εργαστήριο Μνημονικών Τεχνικών’’   

ποιος το διοργανώνει:     

το Γραφείο Διασύνδεσης  

πότε:  

την Τρίτη 19 Οκτωβρίου  2021  

ώρα:   

13:00-15:00  

Χώρος πραγματοποίησης:  

στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του 2ου Ορόφου του Κεντρικού Κτηρίου Διοικήσεως, (πάνω από την Πρυτανεία) του ΓΠΑ. 

  

  

  

ΠΡΟΣΟΧΗ!!  

Το σεμινάριο απευθύνεται στους φοιτητές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.  

  

Τίτλος:  Eιδικές αναγνωστικές δυσκολίες και μνημονικές λειτουργίες, με έμφαση την βραχύχρονη μνήμη. 

 

Περίληψη 

Το διαδραστικό μικροομαδικό εργαστήριο έχει ως στόχο  να παρουσιάσει τις Ειδικές αναγνωστικές δυσκολίες αναφορικά με τις μνημονικές λειτουργίες. Σε θεωρητικό επίπεδο θα συζητηθούν η βραχύχρονη μνήμη(ΒΜ), αναφορικά με το δεδομένο ότι η μνήμη  είναι ένα ενιαίο σύστημα που αποτελείται από διαφορετικές δομές γνωστό ως διμερές ή λειτουργικό μοντέλο μνήμης (modal model of memory). H δυσλειτουργία της βραχύχρονης μνήμης εξετάζεται ως βασική παράμετρος στην ανίχνευση και τον εντοπισμό των ειδικών αναγνωστικών δυσκολιών επειδή η ΒΜ εμπλέκεται στη συγκράτηση μικρών ποσοτήτων πληροφορίας για σύντομα χρονικά διαστήματα. Σε πρακτικό επίπεδο θα εργαστούμε με ασκήσεις αναγνωστικής κατανόησης εστιάζοντας στην διάκριση της αισθητηριακής μνήμης (sensory memory) από αυτή της  ΒΜ (short –term memory). Οι ειδικές αναγνωστικές δυσκολίες θα συζητηθούν με έμφαση την εμπειρική τεκμηρίωση και τις μνημονικές λειτουργίες σε κείμενα που μελετούν οι φοιτητές με την άμεση διδασκαλία με φυσική παρουσία και κείμενα που προσλαμβάνουν και μελετούν από απόσταση εφαρμόζοντας τις νέες τεχνολογίες. 

Βιβλιογραφική παραπομπή: Ρούσος, Π.,Λ. (2011). Το μοντέλο της εργαζόμενης μνήμης. Στο Γνωστική ψυχολογία, οι βασικές γνωστικές διεργασίες (σσ. 225-229). Αθήνα: Τόπος. 


Εισηγήτρια:  Δροσινού-Κορέα Μαρία, Phd στην ψυχολογία, Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, εξωτερική συνεργάτης αρμόδια για την εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη φοιτητών ΑμεΑ και ΑμΕΕΑ στο ΓΔ του Γ.Π.Α 

 

Για να παρακολουθήσετε το σεμιναριο στείλτε μήνυμα στο career@aua.gr, αναφέροντας το Ονοματεπώνυμό σας, το τμήμα και το έτος φοίτησης και τον Αριθμό Μητρώου σας